Spinning och Födelsedagsmiddag


Jag och Albin innan spinningpasset... Jag har en "efter" bild med men den vågar jag inte ens lägga upp hahah

Förrätt - Toast Skagen 

Varmrätt - filé mignon 
Finaste familjen och Fia & Lisa 
aaa precis 

Nöjd 

Hej! Nu är jag precis hemkommen från en mysig middag på larmgatan 10 med familjen och mina två närmaste vänner Fia och Lisa. Himla fint sätt att börja fira om sin 18års dag, med de man tycker om mest. Vi åt trerätters och hade det allmänt mysigt. Jag tog jordgubbspannacotta till efterrätt men den glömde jag fotografera haha! 

Efter skolan idag pluggade jag lite körkortsteori och det gick faktiskt riktigt bra! Provade att göra ett av internet testerna och fick 53/70 vilket ändå är ok för att va första gången! Albin kom till mig och vi gick bort till malkars för mitt första spinningpass efter operationen, dröm att jag klarade det. Oj vad jobbigt det var även fast jag bara låg på ca 75% av min totala styrka. Gött! 

Den här helgen är även Spånga HK i Eslöv och spelar pre season cup, jag håller alla tummar jag har för er, ni är ju bara för grymma! 

Nu är det inte många timmar kvar(!!!) snart 18, älskaälskaälska
Dagbok | |
#1 - - anonym:

Hej, vrf bloggar du inte längre? jag älskade att läsa din blogg!

Upp