Vilken fin kväll

Hej! Över här ser ni lite bilder från gårdagen då vi på kvällen åkte in till Vejbystrand för ett kvällsbad och lite mat. Det var så himla fint vatten och inte kallt alls, runt 24 grader, hur underbart är inte det? Efter badet satte vi oss vid en restaurang vid hamnen och åt. Majoriteten åt pizza men jag och brorsan käkade grillspett och bakadpotatis, riktigt gött till en fin solnedgång. Till efterrätt tog vi varsin glass och vid 22.00 tiden åkte vi hem till Förslöv igen. Väl där satte jag på berättelsen om Pi, satan vilken bra film!

Nu ska vi alldeles snart åka iväg till Helsingborg igen för att därifrån ta färjan över till Helsingör. Där väntar en bilfärd för att sedan anlända till Danmarks bästa nöjespark, bakken!

Kram
Resor | | Kommentera |

Helsingborgsfika

Vädret idag var inte det vi hoppats på. Ingen sol och en massa moln. Vi fick då tänka om eftersom vi hade tänkt åka till stranden och vår plan B blev då en tur in till Helsingborg!

Inkvartering i Skåne

Hej! Dagen idag har spenderats i bilen då vi åkt till Skåne. Vi stannade till för lunch hos farmor i Karlskrona innan vi fortsatte vår resa i vår lilla Citroën. Vi kom fram till Skåne eller rättare sagt Förslöv vid 17.00 tiden och begav oss då ut för att handla hem det nödvändigaste till frukost osv. Vi lånar ett hus här nere och det är verkligen jättefint! När vi kom hem så lirade vi lite med handbollen medan pappa tände grillen och nu sitter vi här och har avnjutit en god middag (även fast det blidde lite bränt). Nu ska vi titta på avatar och imorgon väntar eventuellt Båstad och stranden, u n d e r b a r t!