Ett ställe att fly till

Första kvällen bjöd morfar på grillat
Igår var det tre månader sedan jag opererade mig vilket innebär att jag är en fjärdedel in i min rehab. Jag har nog aldrig känt mig så tom som jag gör utan handbollen. I dagarna så har jag lite lätt provat avstämda skott vilket nu mera liknar ett ballongkast. Så mesigt. Längtar så tills jag har fått tillbaka skottarmen, snart, snart, snart. 
Bananplättar med varma hallon. Lätt som en plätt (haha). Mixa 1 banan med 2 ägg och stek.
Rehabilitering med min bästa vän, min morfar. Han rehabiliteras från sin stroke som han fick förra året i september och jag såklart för mitt knä. Aldrig ge upp. 
Mamma och jag plockade björnbär, sommarkänslan hänger kvar trots att skolan börjar om en vecka. 
Gjorde världens godaste äppelpaj som du hittar HÄÄÄR 
Jag stod för gårdagens middag och gjorde linguine och köttfärssås, kalas
Igårkväll åkte vi även ut med båten för lite fiske vilket gick helt värdelöst. Dock är det himla mys att bara komma ut lite och känna och andas in luften, den är så lätt och det är verkligen helt annorlunda från storstäderna. Det började naturligtvist spöregna helt utan förvarning och vi blev helt dyngsura, men det är väl så det ska vara när det är "svensk sommar". 
 
Hej på er! Över här har jag försökt berätta för er om vad jag gjorde i sommarstugan ons-fre. Stugan är det mysigaste av ställen och en perfekt plats att bara åka till för att släppa vardagen hemma. Jag körde både dit och hem vilket är ca 50 mil och avslutade med att fickparkera i Kalmar, woppa, körkortet är nära nu. Om en vecka börjar skolan igen och det ska bli så himla skönt. Allt jag vill nu är att ta studenten vilket är mindre än 300 dagar kvar. Sista året i skolan nu kommer jag gå på extra batteri, nu är det bara till att köra. 
 
Ikväll ska jag faktiskt bara ta det lugnt och umgås med mamma. Ha det himla bra
Dagbok | |
Upp