Tonfisksallad


Hej! Idag har varit en lugn dag. Slutade skolan vid 13-tiden, gick till gitarrlektionen vid 15.30, hade utvecklingssamtal vid 16.10 vilket egentligen bara var wasted time, men det är det väl alltid?! Ikväll slängde jag ihop en tonfisksallad, lätt och gott. 

Imorgon är dagen alltså här då jag ska få ett nytt korsband. Jag ska operera mig vid lunchtid och borde då alltså vara hemma någongång vid 18.00 tiden. Det känns både bra och dåligt. Bra för att jag får chansen, efter imorgon så är det bara nya möjligheter som gäller. Det som känns dåligt är att jag vet att smärtan kommer komma tillbaka, jag vet inte heller om de kommer hitta några andra skador, det märker vi imorgon efter att de har öppnat det. En miniskskada är i mitt fall inte alls omöjlig  då jag har lyckats vrida till knät två gånger. Ju fler gånger, desto större chans till fler skador.

Vi hörs, kram!   
Dagbok | |
Upp