16 - Mina mål

En liten throwback till Brasilien då trappor inte var några problem
Hej! Idag genomförde jag min första bassängträning, jag har nog aldrig varit så glad som när jag kunde gå ordentligt i poolen. Vilken lycka jag kände, helt obeskrivligt. Jag fick ett gummiband runt mig och fick sedan trampa vatten för att få in sträckning och böjning, trampade på i 30 minuter och var så lycklig... Lustigt. Jag ska köra regelbunden bassängträning nu så länge som möjligt för att öka cirkulationen och rörligheten. Idag har jag skrotat kryckorna helt och hållet inomhus och jag jobbar på att belasta rätt och hitta muskulaturen runt knät. 
 
Så.. Vad har jag för mål egentligen? 
- Lära mig gå helt och hållet innan sommarlovet 
- Klara av sommarjobbet 
- Kunna ta mitt körkort utan att knät ställer till det till hösten
- Kunna börja ta längre promenader under sommarlovet
- Träna fullt med laget efter nyårsafton
 
Och mitt sista mål, dagen då jag klarar det kommer jag vara så lycklig.. Spela match
 
 
 
Dagbok | |
Upp