Dagarna



Tre bilder från lördagen då vi bara hade det allmänt bra

Taco&myskväll hos Amanda med tjejerna 
Självklart dubbelsats på kladdkakan.. Hah

Hej! Dessa bilder här över får beskriva mina senaste dagar. I lördags festade jag ihop med mina bästa vänner och i söndags hade jag Tacomys med tjejerna i klassen. Idag har jag gjort mitt första rehabpass med de allra senaste övningarna och det rent ut sagt äger. Äntligen. Äntligen får jag göra knäböj. Jag tänkte att jag skulle kunna lägga ut bild på allt imon där jag förklarar lite mer. Passet tog kanske 45 minuter och tog verkligen på krafterna och i vissa stunder så kändes det så jävla tungt. Jag hade jättesvårt i en maskin eftersom de har kapat en muskel på mitt baksida lår... Tyvärr och det gör en såklart ledsen. Satt i träningsmaskinen och blev helt tokig på mig själv för att jag inte klarade av det och mina ögon blev helt rödspräckta, stelt på gymmet och allt. Haha, aja, det är så det är.

Jag var även nere på träningen och kollade på träningen. Kändes konstigt men det var ändå skönt, handboll, vad mer behövs ens? 

Höll i en klisterboll för första gången efter op:n, om den gav mig flashbacks, ja 
Dagbok | |
Upp