Waffles



Våfflor på B&J med världens bästa manos 

Hej! Idag har det varit fullt ös... Skolan började inte förrän 10.35 men jag ägnade timmarna innan till psykologiplugg ändå, man får ta till vara på tiden man får. Jag slutade skolan vid 14.00 och då gick jag och Fia in till stan för att möta upp Ebba och Molly för en våffelfika på B&J, så underbart gott!! Dröm. Vid 17.00 gick jag bort till D-hallen där jag körde ett 2h pass med mina sötisar till 01:or. De har utvecklats på bara två veckor vilket är så roligt... Idag fokuserade jag på skotteknik och det syns att de tycker det är kul, så det ska va helt enkelt. 

Igår körde jag "dropset" i benpressen och vadcurlen. Det innebär att man börjar på en vikt (säg 30kg) och gör 5 rep, sen sänker du till kanske 25kg och kör 5 rep till, sen sänker du till 20kg och kör 5 rep till. Detta är ett set och det ska egentligen göras x4 (dock orkade jag bara 3). Träningsvärken är HELT sjuk idag, men jag får väl se det positivt. 

Imon vid 18.30 ska vi ut och äta med familjen eftersom jag fyller år på lördag, så himla gos. 

Ha en bra kväll! 
Kram 
Dagbok | |
Upp