En dag i Nacka






Hej! Igår blev vi upphämtade på Arlanda efter ca 1 h i luften, det är så smidigt!! Vi somnade rätt tidigt, runt 23.00 tiden vilket var himla skönt. Idag vaknade jag runt 09.00 tiden och då lyxade vi till det med crepes till frukost, hur gott som helst ju?!? Efter frukosten åkte vi in till Östermalm där mamma hämtade ut sin nummerlapp till tjejmilen, en sån stjärna som sprang på 56 minuter! Jag blev skjutsad till Nacka och skurusporthall där jag tittade på skurucupen där ett antal bra Stockholmslag inom kategorin F01 spelade. Även NKIK spelade och det var jättekul att se dem ta för sig på handbollsplanen, wow vilka talanger. Jag kollade matcher i ca 3 h vilket även är supernyttigt med tanke på att jag har ett f01 lag i Kalmar att träna och utveckla. 

Ikväll har vi ätit taco och bara haft en riktig familjekväll framför fångarna på fortet och nu taken vilket jag för övrigt tycker är en så ruggigt bra film. Kram!

Dagbok | |
Upp