Aloe och räksallad

Aloe Vera drycken med persika som dessutom är sockerfri var ju hur god som helst??? 
Räksallad som vi åt idag
Hej! Seeeg dag idag. Började skolan 8.10 med engelska och slutade ca 14.00 då hela dagen gick ut på mänskliga rättigheter. Idag efter skolan åkte jag hem till mormor och morfar och där pratade vi en eventuell solresa i februari... Destinationen håller jag hemlig än så länge! Imorgon ska jag till sjukgymnasten och styrketesta mig. Jag har vilat i två veckor från styrkan nu och hoppas på bra resultat, den här gången tror jag faktiskt på att "vila sig iform" haha. 

På lördag fyller jag dessutom 18, ARTON, ÄNTLIGEN och det ska firas rejält!

Knät känns bra i trappor, både upp för och nedför. Självklart känns det, MEN det gör inte alls så ont som det gjorde innan. 


 Det här är för övrigt världens bästa vän och henne vill jag ha vid min sida hela livet, hela livet. 
Dagbok | |
Upp