Fullspäckad helg








Blandade bilder från kvällen

Hej! Dålig uppdatering i dagarna nu, jag vet. Får skylla på stressen inför operationen, är allmänt borta och har varit det den senaste veckan. Ska tillbaka till sjukhuset på måndag för en sista check innan jag på onsdag ska få ett nytt korsband. Som jag längtat. 

Igår firade vi Ida som fyllt 17 år, det var en trevlig kväll med vin, god mat och bra sällskap! Tack Ida och hoppas du blev nöjd!  Senare på kvällen mötte Måns upp mig och jag avslutade kvällen med att somna bredvid honom, himla bra kväll helt enkelt. Just nu sitter jag i väntsalen på flygplatsen eftersom mitt plan till Stockholm lyfter om 20 minuter. Där uppe väntar mamma, Cattis och Hedda på mig för en myskväll med lilla familjen. Vi ska äta gott och se på Eurovision! Imorgon tar mamma och jag bussen hem igen. Vi hörs senare manos, kram! 
Dagbok | |
Upp