Brasilien del II

Utsikten från vår terassliknande balkong.
En italiensk restaurang som serverade hemmagjord pasta.
Vi åt desserter på restaurangerna nästan varje kväll. Allt ifrån pajer till glass till choklad. Heaven. 
En egengjord påskbuffe
Här nedanför är stranden "Playa de amor". Dock så var vågorna väldigt höga på den stranden, så höga att det kändes obehagligt. Man drogs ut med strömmar och kunde knappt ta sig in om man inte hade en surfingbräda så den stranden undvek vi. 
En klippa mot havet, uppriktigt så himla vackert. 
En väg högt upp vid massa klippor. 
Det var så himla varmt i solen så att parkera i skuggan var ett måste. 
Vi körde runt i buggyn mitt på stranden i kanske 70 km / h. Det var så jäkla häftigt! 
"Coca Cola Bay" En insjö som bildats på naturlig väg där vi fick bada. 
Vi var på ett ställe som sålde något pirogliknande. Det var smördeg som de fyllde med det man önskade som de sedan friterade, stört gott. Till det beställde vi annanasjuice vilket också var en specialite för stället. Helt ärligt bland det godaste jag har ätit i "fast food" väg. 
Min absoluta favoristrand: Playa de los golphinos! 
 
Bilder som är tagna med systemkamera i Brasilien... De bilder som finns i mobilen kommer jag visa i en sista del 3! Allt i Brasilien var så otroligt vackert, det är omöjligt att beskriva med ord.. Människorna vid kusten var också så extremt gästvänliga och tog glatt hand om oss. En dag hyrde vi dessutom en buggy med chaufför som körde runt med oss och visade oss alla tänkbara ställen. Bara att åka runt i buggyn var en upplevelse i sig, ibland åkte vi med den på klippor som stupade bara någon meter från där vi körde. 
 
Just nu sitter jag hemma och väntar på att pappa ska hämta upp mig, vi ska då åka till sjukhuset för en sista genomgång med sjukgymnast och läkare inför onsdag. Nu är det inte långt kvar innan jag får ett nytt korsband! 
 
Kram
Resor | |
Upp