15 - Ambition

Blandade bilder som beskriver min dag 

Hej! Dagen har jag spenderat med min pojkvän, bästavän och familj. Började med att vakna upp hos Måns för att sedan åka hem och hänga med fia. Vi tog det bara lugnt och kikade lite resor, vi får väl se ifall vi kommer i väg! Efter det hämtade pappa mig och vi åkte till ekerum där han spelade padeltunering vilket är en blandning mellan tennis och squash, han vann haha... Efter det kom Fia tillbaka och nu ligger vi och kikar baksmällan 3 samtidigt som vi äter hallonpaj, gooos. 

Knät har känts helt okej idag, jag cyklade in till stan och köpte hallon helt utan kryckor. Det kändes bra och jag blev så himla glad inombords när det fungerade. Har verkligen gnistan nu och ska använda den ambitionen. Idag på Ekerum stod jag även och kastade en tennisboll fram och tillbaka med Simon, låter töntigt men satan vad gutt det var att ens kunna kasta en tennisboll... Heh

Kram
Dagbok, Korsbandsoperation | |
Upp