Färsk annanasgröt med rawtella


Hej! Gick upp vid 6-tiden idag vilket resulterade endast 6h sömn då jag (pantad som jag är) ställde mitt alarm som egentligen skulle ringt 06.00 på 00.06... Vaknade alltså mitt i natten och kunde där efter inte somna om på en timme eller två, onödigt, men haha, så är det ibland! Jag skippar alltså träningen idag eftersom sömnen svek mig inatt. Dagens snabba frukost bestående av färsk annanasgröt med rawtella! Rawtella är samma sak som hemmagjord nutella vilket jag gjorde igår, resultatet blev okej men med lite små förändringar så tror jag absolut att det kan bli hur bra som helst! Koka gröten som vanligt servera med hackad färsk annanas och lite rawtella, klart! 

Nu vid 06.45 så ska pappa hämta mig eftersom vi ska in till sjukhuset där jag ska magnetröntgas inför knäoperationen den 14:e maj. Kramis 
Dagbok | |
Upp