Sjukgymnasten

Hej! Idag har varit en helt vanlig dag... Skolan - Sjukgymnasten (där det förövrigt känns som att jag bor) - Hem. Känner mig verkligen hemma hos sjukgymnasten nu haha, hänger där minst 3 gånger i veckan... Hos sg började vi prata om operation eftersom det faktiskt kan bli aktuellt om några månader när knät inte är svullet längre. Det som är mitt problem är att jag har ett ostabilt knä med utämjda ledband vilket resulterar att det lätt hoppar ur led, särskilt stor chans är det eftersom jag är handbollsspelare. Rehaben är ca 8-9 månader efter operation och personligen känner jag att det absolut är värt det, hela min framtid ligger ju i det här. Under här kan ni se hur svullet knät är.. det är det åt höger här nere och längst ner är det de understa där knäskålen knappt syns. Tragiskt... Ikväll ska mamma och jag käka pizza, dröööm. Kramizarr
 
Träning, Tänkvärt | |
Upp