Sådära

Tack för den underbaraste av sommrar. Den bästa i mitt liv, tänkte berätta mer om den i ett senare inlägg
Så! Nu känner jag mig klar med designen och bloggningen kommer flyta på som vanligt igen. Idag börjar jag sista året på gymnasiet och med det också sista året i skolan innan jag slängs ut i vuxenlivet. Det här året ska jag verkligen köra gärnet och fokusera på min rehab och skola (tja och kanske någon utgång då och då eftersom jag fyller 18(!!!!!!) om 3 veckor). Jag är 13 veckor in i min rehab och jag är faktiskt lite besviken på vad jag har åstakommit med tanke på hur långt alla andra korsbandsskadade verkat kommit i det här stadiet när jag har läst lite om dem. Men som sagt, what to do. Korsbandsskador är individuellt och det kan vara väldigt olika från person till person. Vissa är tillbaka efter 6 och vissa efter 15 månader, det är bara så det är. 
Kämpakämpakämpakämpa. 
 
Ikväll ska vi åka till Mönsterrås för att träna med deras lag eftersom vi eventuellt kommer spela seriespel ihop med dem. Jag ska byta om och försöka stå och passa lite, åh den lyckan om jag klarar det... 
 
Ha en bra första dag amigos
Tänkvärt | |
Upp