Första riktiga skoldagen

Pannkakor med bästa
Hej! Den här dagen har varit så himla lugn. Jag har sovmorgon till 12.15 på torsdagar vilket verkligen är sååå skönt. Dock så kanske den kommer försvinna senare vilket bara får mig att vilja slå skolledningen... Vi får ut det nya schemat imon så det är bara till att hålla tummarna! Idag hade vi bara 1 lektion vilket var psykologi och jag tror faktiskt den kursen kan bli riktigt rolig, men svår. Efter skolan var jag med Fia och vi gjorde pannkakor, drömmens dröm vad gott. Vid 17.30 tiden följde jag med mamma när hon sprang på cykel bredvid, ikväll blev det 12 km och jag känner såhär i efterhand att mitt knä behövde det.
 
De senaste dagarna har jag känt mig väldigt stel och det har gjort ont på knäts insida... Känner mig lite smånervös då jag och min klass på söndag ska till fjällen i 1 vecka. Jag tror vi ska till Åre där vi ska vandra och det har varit lite av ett delmål för mig på vägen, att kunna följa med dit. Och se, nu ska jag med. Vi åker på söndag eftermiddag och är framme måndag morgon. Det kommer bli sjukt tufft för mig men jag tror jag behöver utmaningar i den här stilen för att ha ork att ta mig igenom allt, klarar jag det här så får jag ett bevis på att det går i rätt riktning. 
 
Nu ska jag bara ta det lugnt med mammi och boka lite flygbiljetter upp till Stockholm i höst (wiiihooooo). Kramar
 
Dagbok, Korsbandsoperation | |
Upp